2011. július 25., hétfő

Iphone 3G 8GB - Jelenlegi ára: 27 000 Ft

Eladó egy Apple Iphone 3g 8gb-os függetlenített. T-mobilos volt nagy valószínűséggel akkumulátor hibás nem tölti az akkut,  akkumlátor cserére szorul!!! mielőtt ezt a tüneteket csinálta tökéletesen működött akku gyenge 5 órát bírt telefon váltás miatt nem lett használva több hónapon keresztül állt és amikor elő lett véve utána kezdődött a probléma hogy nem kapcsol be ha az akkumlátor benne van. ha kiveszem az akkumlátort rádugom töltőre elindul bejön az alma logó és 1-2 perc után kikapcsol ha nyomom a home-gombot bemegy recorverybe és gép, itunes felismeri csak restoret nem tudok csinálni mivel akkumlátor hiányában  nem engedi.
A hiba nem menet közben hanem több hónap állás után kezdődött amikor elő lett véve a fiókból!!!
Tartozékok: Töltő, adatkábel
A termék a leírtak alapján  került hozzám. Ajándéknak szántam de megelőztek egy hibátlan készülékkel ezért feleslegesé vált.. Én szervízbe nem vittem nem foglalkoztam vele. Hibásként hirdetem, vissza nem veszem, garanciát nem adok rá. Mindenki ennek tudatában licitáljon!


Jelenlegi ára: 27 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-24 21:30
. Iphone 3G 8GB - Jelenlegi ára: 27 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése